Comenzi la:

0745.579.598 0233.722.222

Cine va livra produsele comandate ?

Produsele comandate se livrează în toată țara prin curierat rapid sau prin poșta română.

Cât mă costă expedierea?

Costul de expediere al oricărui produs prezent pe http://www.spiterie.ro este de 15 Lei (tva inclus) prin curierat Rapid in zonele de acoperire si 13 lei prin Posta Romana oriunde pe teritoriul Romaniei.
Tarife de transport:
- colete pana in 2kg = 15RON
- colete intre 2 si 5 kg = 18.8 ron
- colete intre 5 - 10 kg = 23 ron
Transportul prin curier este gratuit doar in zona 0 de livrare in care se percepe 15 lei, in zona 2 si 3 unde transportul este 34 lei respectiv 54 lei, clientul trebuie sa suporte diferenta de la 15 lei pana la sumele anterior mentionate, in limita a 2 kg. Transportul este gratuit doar pentru comenzile din Romania. Pentru comenzile din Europa este acelasi tarif indiferent de valoarea comenzii.

Când se procesează comenzile?

  • Comenzile înregistrate pe http://www.spiterie.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 17.00.
  • Comenzile primite în intervalul Vineri ora 17:00 până Luni ora 08:00, precum și în zilele de Sărbători Legale vor fi verificate și trimise după acest interval.

Când se trimit comenzile?

  • Comenzile efectuate de Luni până Vineri până la ora 13:00 vor fi trimise prin curier în aceeași zi.
  • Comenzile efectuate de Luni până Vineri după ora 13.00 vor fi trimise prin curier în următoarea zi lucrătoare.
  • Comenzile se livrează în aceeași zi sau a doua zi prin curier /poștă.

În cât timp ajunge comanda?

Termenul de livrare poate varia în funcție de locația dumneavoastră:
  • 24h - 48h pentru clienții aflați în zonele urbane
  • 48h - 72h pentru clienții din zonele rurale
Veți fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul când se va livra coletul.

Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?

În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda.

Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea?

Daca nu ați primit comanda vă rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon 0745.579.598 sau prin e-mail la vanzari@spiterie.ro.

Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?

În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.

Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?

Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.
Trebuie să ne notificați prin email vanzari@spiterie.ro sau la numărul de telefon 0745.579.598, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Când și cum primesc factura fiscală?

Factura fiscală va fi primită odată cu, comanda dumneavoastră.

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?

În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0745.579.598.

Facem eforturi pentru a menține acuratețea stocurilor în timp real. Ne cerem scuze dacă acest lucru nu se întâmplă tot timpul.

Promotia saptamanii